maandag 8 februari 2010

Valentijn









Cupido was op pad en schoot met zijn pijl liefdeshartjes in de lucht.
Hieronder een lief Valentijngedichtje :

Er zijn miljoenen gedichtjes
maar dit gedichtje is voor jou
omdat ik je wil zeggen
hoeveel ik van je hou.

Want als ik in de put zit
troost jij me met een grapje
en als ik heel erg honger heb
mag ik jouw laatste hapje.

Soms maak je als verrassing
mijn lievelingsmenu
en als het heel hard regent
haal jij een paraplu.

's Avonds in het donker
lig veilig op je arm
en als mijn voeten koud zijn
wrijf jij ze lekker warm.

Je zult nooit om me lachen
als ik iets dommigs zeg
en als ik eens moet huilen
veeg jij mijn tranen weg.

Wil ik je iets vertellen
voor de tienmiljoenste keer
dan blijf je heel geduldig
en luister je steeds weer.

Soms tel ik alle kusjes
die je me telkens gaf
die prachtige momenten
neemt niemand mij meer af.

Met al die kleine dingen
maak je mij heel blij
de liefste van de wereld
de liefste, dat ben jij !
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten